2011. május 2., hétfő

Komik:(

Őszinte leszek lányok ...nem   vagyok elégedetlen .. de nagyon szomorú vagyok ...de az is meglehet h én várok túl sokat...Sok blogon találkozom ezzel és nem én vagyok az egyetlen akinek ekkora fájdalmat okoz ilyen kevés komi
Nagy nehezen találunk Nikivel olyan időpontot mikor mind kettőnk gép előtt van és Olyan a lelki állapota hogy írjunk és tűrhető legyen ... mellesleg Nikinek sajnos nincs   mikrofonja és így táv kapcsba csak msn en tudunk írni ...
Szeretlek titeket de kérhetnék több komit? Lécci ...
Vagy legalább írjátok meg hogy mi hiányzik egy olyan :
23.xy iírta: Hű váó .. az amikor ...(3 sor )
És amikor meg azt mondja ... (6 sor)
De jó lenne ha ( 45 sor )
És aztán meg h
24.hgplírta :
25.
26.
27.
.
.
.
.
Ezt olyan jó lenne látni .. segítsetek ...mit csinálunk rosszul
Az elkeseredett http://cautionwhenitcomestolove.blogspot.com/
írója ...
Alyshon  :(

5 megjegyzés:

  1. nagyon jóó a blog
    és semmit se csináltok rosszul
    én már nagyon várom a kövit
    minden nap nézem hátha van kövi rész

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én még új vagyok itt! Nagyon tetszik a blogod! :) Remélem minél hamarabb lesz rész! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem így tökéletes ahogy van. Egyszerűen imádoom. Legyen kövi is!! *.*

    VálaszTörlés
  4. Szerintem így tökéletes ahogy van. Egyszerűen imádoom. Legyen kövi is!! *.*

    VálaszTörlés
  5. Remelem hamar lesz folytatas! :)

    VálaszTörlés