2011. május 2., hétfő

9.fejezet

" Szívem szerelmi háborújában megsérült az ujjam . így ezt a fejezetet Alyshon hozta össze kín keservesen nektek.
... Ne aggódjatok   üzeni gyorsan összekapar a harctérről és még büntetést is kapok mert a következő fejezetet én hozom nektek "

Justin egy macival a kezében aludt.
Majdnem  elröhögtem magamat.
Inkább kimentem az ajtón becsuktam magam mögött és vettem egy mély lélegzetet.
Visszanyitottam a szobába és .. odasétáltam az ágyához .
Kivettem a kezéből a macit és nagy nehezen kirángattam alóla a takarót.
és akkor valamit motyogott....
-Add vissza a plüsst.. lécci ...
-De hiszen ez csak egy plüss maci.
Alig bírtam visszatartani a nevetést.
- Csak kérem vissza.- nyújtotta ki a kezét Justin miközben a párnát a feje alá gyűrte.
Kérésére visszaadtam neki a macit. Betakartam a válláig de kinyúlt a takaró alól és leültettet az ágy szélére...
Fekve átkarolt a  derekamat és nagy nehezen kinyitotta a szemét.
- Sajnálom hogy   tudunk kicsit beszélgetni - ásította...
- Justin  itt  a medvéd és aludj - kuncogtam.
-  Nem de komolyan  nem így terveztem ...- mondta és szorított egy gyengédet csípőmön....
Engem perpillanat egyáltalán nem   zavart hogy nem   tudunk beszélgetni -..de a keze a csípőmön annál inkább valami furcsa érzést váltott ki belőlem...
talán elszoktam tőle.
- Arra gondoltam hogy majd beszélgetünk meg  DVD-zünk és a filmet is végig beszéljük...- mondta egyre halkabban.
Olyan volt mint egy kisgyerek . Nagyon édes
- Justin én nem  haragszom de most aludj . - a kezemet homlokától végig simítottam az álláig ezzel lecsukva szemeit.
- Köszönöm hogy megint vigyázol rám . - suttogta majd megint megdörzsölte a szemét és elengedte e csípőmet .
Fel álltam mellőle és át csoszogtam az én ágyamhoz.

Justin szemszöge:
Annyira hiányzott.Gondolkodtam magamba miközben Lexy elment az ágyához.
A fáradtság nyomott az álmok felé de a kíváncsiságom erősebben húzott a valóság felé.
Hunyorítottam kicsit és láttam hogy Lex a szekrényében turkál . Gondolom törülközőt keres.
Én hülye illedelmetlen  nem mutattam meg neki hogy hol van .
A számat ki is nyitottam de nem   jött ki belőle hang.
Szerencsére megtalálta a felső polcomon a törölközőket.
Visszasétált az ágyához és letette a törölközőt az ágyra.
Hátra pillantott .
Ha most arra figyel amire gondolok ...
Szemem gyorsan erősen behunytam ... de az a fránya kíváncsiság..
Fél szememet kinyitottam és pontosan az történt amire gondoltam.
Nekem  háttal állt .
Kezét keresztbe pólója aljára csúsztatta , megragadta a szélét és elkezdte levenni magáról .
A szívem egyre hevesebben vert, ezzel szemben pedig a  pillanat egyre hosszabbra nyúlt..
Az ablakomon besütő hold fénye tökéletesen árnyékolta gerince vonalát .
Bőre tökéletes volt .
Mintha a ma éjjszaka a gondolataimba olvasva csak nekem küldött volna be az ablakomon egy hideg szellőt.
Hátán libabőr futott végig.. és egyszerű nőies mozdulattal levetette magától a pólót.
Talán most már be kéne csuknom a szememet.
De valamiért szívem egyre élénkebben vert.
Megdörzsölte libabőrök karját majd kínzó lassúsággal nyúlt  hátra a melltartó pántjához.
És még szerencsétlenségemre szerencsétlenkedett is vele.
Lex célba talált. Istenem  hogy ilyenkor bújna el a fiú ben  nem....
Az eddigi bénázással ellentétben egy mozdulattal kikapcsolta a melltartóját
Behunytam a szemem.
Justin nem nézhetsz oda... a barátod.
A gondolataim elég furcsak kalandokra indultak. Járkálásra lettem figyelmes.
Kinyitottam a szemem.
Egy szál törölközőben volt felül és hajolt át az éjjeli szekrényemen közvetlen mellettem  és zárta be az ablakomat.
El is felejtettem hogy nyitva hagytam.
Így most már olyan volt minta egy póló lenne rajta.
Megint visszacsuktam a szememet és koncentráltam hogy ne nyissam ki ismét.. nehogy többet lássak annál amit szabad.
Bár így is sokkal többet láttam.
Egy gyönyörű alakot ... Kecses és csábos csípőt amiből a csípőnadrág tökéletesen eleget mutatott.
Hallottam ahogy a fürdőszoba ajtóm becsukódik .
Egy óriási lélegzetvétellel próbáltam lenyugtatni szívem ütemének hevességét amit egy profi dobos megirigyelne .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése